Nederland- verrassingsbezoekje!

16 december 2015 - Tilburg, Nederland

Lieve vrienden en familie,

Wat vele van jullie niet wisten, is dat ik voordat ik het klooster inging al had geregeld dat ik per januari als dierenarts in de Galapagos aan de slag kon gaan. Ik hield dit graag stil, zodat ik mama en Raquel en nog vele anderen kon verrassen :D En dat is zeker gelukt!

Na het klooster had ik nog 1 dag in Nepal en die heb ik besteed aan last-minute shoppen en afscheid nemen van een aantal lieve mensen die ik in het klooster had leren kennen. Op 15 december vloog ik alweer naar Nederland om door Kelly te worden opgehaald. Als smoes had ik met mama en Raquel afgesproken om te Skypen. Al skypend op mijn telefoon liep ik door onze straat, maar ik zei natuurlijk dat ik in Kathmandu liep en op weg was naar het hotel. En omdat het al laat was, moest ik aanbellen bij de receptie… DING DONG ging het op de Skype, maar ook in huis! Raquel wist niet hoe snel ze omhoog moest springen om me tegemoet te rennen, bij mama viel het kwartje net wat later ;) Ik was uitgeput na een lange reis, en ik kan je vertellen, niks is dan zo fijn als thuiskomen! En er stond meteen ook lekker een bordje goulash van mama voor me klaar :)

De twee weken in Nederland zijn voorbij gevlogen. Ik heb geprobeerd om iedereen even te zien, maar merkte dat na een maand in het klooster te hebben gezeten, er nogal wat op me af kwam. Het was dan ook te kort om iedereen te zien, zonder mezelf compleet voorbij te lopen. Ik heb genoten van elke minuut die ik kon besteden met mama en Raquel en met de rest van mijn lieve familie en vrienden! Dank jullie wel voor jullie tijd, liefde en aandacht!!

Veel liefs, Carmen

ps. check het filmpje van de verrassing!

1. Hester:
    27 maart 2016
    Wat een mega verassing was dat!!! Santa Barba!!! 1 om nooit meer te vergeten! Love u meis! Dikke kus
  2. Kathy:
    28 maart 2016
    Jaade Carmen, wat een leuke verassing voor je familie. En het filmpke heeft me echt ontroerd.Ik herkende onmiddellijk je groene jasje
    Het gaat je goed lieverd daar op de Galapagos.
    Ben al benieuwd naar je volgende verhaal. En als je in België bent altijd welkom hé. Lieve harteknuf Kathy
  3. Els:
    31 maart 2016
    Megalief en ontroerend.

Ik hoop je echt weer te zien als je de volgende keer naar Nederland komt.

XX